• Blogg 14.02.2022

Tidene har forandret seg, og selv skoler og offentlige etater må utøve kundeservice. Selv om det er Statens eller kommunens bedrifter, utøver disse i dag det vi ser på som tjenester for sine innbyggere betalt med skatteseddelen. Henvendelser fra foreldre i skoleverket og innbyggere generelt, kan være tidkrevende og slitsomt. Kanskje hadde det vært greit å ha all informasjon samlet på én plass?

Hvor utøves kundeservicen

Tid er penger, også i offentlige etater. Budsjetter skal holdes, og man kan ikke nødvendigvis bruke all tid man ønsker på å utvikle god kundeservice for bedriften. Det kan dessuten lønne seg å tilby en helhetlig løsning, slik at man dekker behovene til innbyggere i alle aldre og etnisiteter. Sosiale medier, chat og e-post er eksempler på kanaler å utøve service i.

Outsource jobben

For deg som ikke har tid eller krefter til å ta deg av det som i fremtiden blir arbeidssparende, er det fullt mulig å sette bort denne jobben. Det finnes tilbydere av helhetlige løsninger, der du har flere kundeservicekanaler samlet ett og samme sted. Slik kan du sette en ansatt til å utøve kundeservice på flere plattformer! Dette er en måte å effektivisere jobben på, med smarte verktøy fra Kundo.

Posted by Miss Caitlyn Rohan @