• Blogg 17.05.2022

Sliter din skole med å alltid gå tom for blekkpatroner? Dette er som med mange bruksvarer et kjent problem. Daglig printes det ut alle slags former av tekster, bilder og mer, i ulike formater. Plutselig er det tomt og ventetid på nye patroner kan passe dårlig inn med timeplanen.

Bestill nye patroner på nettet

Å skaffe nye blekkpatroner kan virke forvirrende og vanskelig, men vet man hvor man skal lete er det en enkel sak. Nettet er en god kilde for å finne fram til de mest egnede variantene. Når man har funnet ut hvilken type patroner man trenger og riktig sted å bestille, vil neste steg være å velge mengde. Jo større bolker man kjøper i, dess flere bedriftsavtaler kan man komme over. Man vil i tilfelle av større bestillinger også unngå å måtte bestille ofte, og slik også unngå frakt, samt gjentatt arbeid i å bestille.

Pålitelig og billig

For studenter og skolemiljøer er pris og kvalitet en viktig sammensetning. Internett renner over av produkter i alle priser og kvaliteter. Det er derfor viktig å se på nettet som ikke bare en bestillingskilde, men også en søkemotor. Det kan lønne seg å søke opp meningsmålinger, kvalitetstester og lignende på forhånd. Sørg for å bruke pålitelige nettsider, så er semesterets patroner kun et tastetrykk unna.